19 lut 2017

PERFECT MATCH (Match 35)

3.02.17r. zapytali się mnie czy chciałabym się z nimi zmatchować. Gdy zobaczyłam tą wiadomość po naszej rozmowie na Skype to nie wiedziałam co mam zrobić. Byłam podekscytowana i nawet się wzruszyłam, nie sądziłam, że coś takiego może mnie tak bardzo ucieszyć.
Odpisałam im na maila, że oczywiście, że chcę się z nimi zmatchować. Więc stało się, stali się moim PERFECT MATCH'EM już zatwierdzonym z obu stron. Nie wyobrażasz sobie, jaka byłam szczęśliwa w tej chwili. Odpisali mi, że bardzo się cieszą, są podekscytowani i nie mogą się doczekać.
Miałam dwie daty wylotu do wyboru 1 Maja, lub 22 Maja, wybrałam 1 Maja, ze względu też na to, że oni preferowali tą datę, gdyż ich obecna Au Pair wylatuje 13 Maja i chcą, żeby ona mi pokazała wszystko, zabrała do sklepów, pokazała, gdzie spędza czas itp. W takim razie 1 Maja wylatuję do Stanów Zjednoczonych.
Nie mogę się doczekać ! :)

4 komentarze:

  1. Dlaczego tak długo wybierałaś rodzinkę? nie przeszkadzało Ci to, że pierwszy match był w sierpniu o ile się nie mylę? Ja też chcę wyjechać i właśnie się zasnatawiam kiedy zacząć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spieszyłam się z wyjazdem, szukałam rodzinki, która będzie mi naprawdę odpowiadać. Byłam dość wybredna chcąc uniknąć komplikacji pózniej ;) Wydaje mi się, że każda z nas ma jakąś rodzinkę do której powinna pojechać i lepiej nie podejmować decyzji pochopnie ;) Co do tego kiedy zacząć, to wydaje mi się, że powinnaś zacząć 6 a nawet 8 miesięcy przed planowanym wylotem, dużo tez zależy od tego jak szybko ogarniesz wszystkie dokumenty, żeby otworzyli Ci room ;)
      Powodzenia ! :)

      Usuń
  2. A z Twojego doświadczenia, z jakim wyprzedzeniem zazwyczaj rodzinki szukają au pair? 4,3,2 miesiące lub mniej? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Około 3-4 miesięcy, 2 miesiące lub mniej to raczej bardzo rzadko ;)

      Usuń