19 lut 2017

MATCH 35

Rodzinka weszła mi na profil pierwszy raz 23.01.17r., potem 30.01.17r.
Lokalizacja : Arlington, Virginia
HM: -
HD: -
Dzieci : G - 10, B - 7
Zwierzęta : 2 Dogs

Napisali do mnie krótkiego maila w załączeniu wysłali mi list, odpisałam im, zadając kilka pytań. Odpisali mi dość szybko. Umówiliśmy się na Skype'a. 28.01.17r. Napisali do mnie i do ich teraźniejsszej Au Pair maila, żeby nas sobie przedstawić. 29.01.17r. odbyliśmy pierwszą rozmowę na Skype, od razu po tej rozmowie (byłam bardzo zestresowana i mój angielski serio był na nie najlepszym poziomie) napisałam do nich, że dziękuję za rozmowę i przepraszam za mój angielski. Na co w ciągu kilku minut dostałam odpowiedź, że mam wspaniały angielski. Byłam w szoku. Wymieniłyśmy kilka maili (z Host Mum), pisałam jak z koleżanką. Umówiłyśmy się na kolejną rozmowę, jednk po paru godzinach dostałam maila, że nie spojrzeli wcześniej na moje daty wylotu i oni będą potrzebować Au Pair w Maju. Napisałam im, że jeśli będziemy czuć, że to Perfect Match to mogę zmienić daty wylotu i wylecieć tak, jak im pasuje. 30.01.17r. rozmawiałam z ich obecną Au Pair i chyba zapytałam o większość informacji. Chciałam spradzić, czy to co oni mówią pokrywa się z tym co powie ich Au Pair. Umówiliśmy się na kolejnego Skype'a. Naprawdę dobrze mi się z nimi rozmawiało. Myślałam o nich jak o Perfect Matchu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz