27 kwi 2017

Koszty

W tym poście podsumuję koszty, które poniosłam przed wyjazdem do USA. Zaczynamy:

Opłata za program - 1390 zł
Ubezpieczenie (ja wzięłam rozszerzone) - 2205 zł
Zaświadczenie o niekaralności - 30 zł
Międzynarodowe prawo jazdy - 30 zł
Wiza (150$) po kursie który miałam wyszło - 656 zł
Zdjęcie do wizy - 20 zł
Droga do Wawy (po wizę; paliwo+bramki) - 450 zł
Walizki - 365 zł
Prezenty dla HF - około 300 zł
Przejściówki - około 200 zł(do telefonu kupiłam oryginalną)
Leki - 500 zł (same antykoncepcyjne na rok - 13 opakowań to koszt 400 zł)
Dolary ja biorę ze sobą $165(żeby też mieć drobne) - około 650 zł

Podsumowując wyszło - 6796 zł

Teraz pozostaje mi tylko jechać na lotnisko i wsiadać do samolotu w poniedziałek. Jeszcze chyba do mnie to nie dociera.

Do następnego !

8 komentarzy:

  1. Będziesz prowadzić snapchata/yt z wyjazdu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Snapchata napewno i przy okazji YT pewnie tez :)

      Usuń
    2. To podasz nazwę snapchata? :)
      No i powodzenia dzisiaj!

      Usuń
    3. Snapchat, Instagram i YT(już niedługo) - na wszystko nazwa - jullusskaa :)
      Dziękuje i pozdrawiam ciepło ! :*

      Usuń
  2. Moje pytanie nie ma na celu obrażania, tylko jest z czystej ciekawości światopoglądowej ;) Po co dziewczyny zabierają do stanów tabletki antykoncepcyjne (które wiadono mają wpływ na zdrowie) skoro nie mają tam stałych chłopaków? I nie wiadomo czy będą mieć. To wynika z orwartości na przygody w stanach czy co? ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja biorę je ze względu na okropne bóle menstruacyjne ;) bez nich nawet nie dałabym rady pracować z dziećmi :)

      Usuń
  3. Pokażesz co kupiłaś host family? ;)

    OdpowiedzUsuń